Copywriting

Teksty i copywriting: sporządzanie tekstów przemówień, sloganów, oświadczeń oraz wniosków w różnych sprawach

Gdy trudno wyrazić myśl właściwymi słowami i sformułowaniami warto skorzystać z pomocy. Każdy tekst pisany lub odczytywany ma wywoływać określone skutki – przekonać, wpłynąć na słuchaczy, przedstawić składającego oświadczenie w innym świetle, zostać zapamiętany.

Przemówienia i oświadczenia: dobre przemówienie lub oświadczenie powinno być: adekwatne – zawierać treść jaką autor chce przekazać, atrakcyjne – przykuwać uwagę odbiorców, uwzględniać timing – mieścić się w oczekiwanym czasie.

Pisma, życzenia i dedykacje: różne okazje wymagają sformułowania dłuższych lub krótszych form pisemnych. Czasami chcemy, by były po prostu miłe, czasami zamierzamy przekazać dodatkowy sens – wprost lub w sposób zawoalowany.

Hasła i slogany: ważnym, a często koniecznym elementem kampanii wizerunkowej, reklamowej lub medialnej są slogany oraz hasła – przykuwają uwagę adresatów, streszczają przekaz, budują napięcie i chęć dowiedzenia się więcej.